32 de copii văd marea pentru prima dată, în cadrul proiectului „Mare de bine”

Just another WordPress site

32 de copii văd marea pentru prima dată, în cadrul proiectului „Mare de bine”

32 de copii din localitatea Amara, județul Buzău, au fost pentru prima dată într-o vacanță la mare, chiar de Ziua Copilului.

Proiectul „Mare de bine” organizat de Asociația pastel, cu sprijinul Kaufland România, își propune să combată inegalitatea de șanse și lipsa accesului la experiențe formative pentru copiii din medii vulnerabile.

Activitățile desfășurate au vizat atât recreerea, cât și educația non-formală: jocuri de echipă, ecologizare, divertisment.

32 de copii din comunitatea Amara, județul Buzău, au pășit pentru prima dată pe nisipul litoralului românesc, în cadrul celei de-a treia ediții a proiectului „Mare de bine”, organizat de Asociația pastel, cu sprijinul Kaufland România.

7 din 10 copii din mediul rural nu au fost niciodată într-o vacanță sau tabără la mare (sursa: World Vision România), vara fiind destinată activităților casnice și gospodărești. Pornind de la această realitate, proiectul „Mare de bine” își propune să reducă decalajul dintre mediul urban și cel rural, prin oferirea copiilor din medii defavorizate și cu rezultate bune la învățătură, o experiență memorabilă, cu valoare educativă și emoțională.

Pe parcursul a patru zile, copiii au participat la activități educative, recreative, de ecologizare și dezvoltare personală, în orașul Mamaia. Agenda a inclus plimbări cu telegondola, o excursie la Microrezervația din Constanța, o ieșire la film și multă distracție pe plajă.

„Marea nu este doar o destinație, este o promisiune că orice copil merită o șansă la bucurie, explorare, visuri. Pentru copiii din Amara, marea a fost mereu o poveste, dar acum este o amintire reală. Cu sprijinul Kaufland România, am construit o vacanță de neuitat. Copiii s-au întors acasă cu stima de sine crescută, cu amintiri pozitive și motivație pentru viitor” – a declarat Andreea Oprea, Director Executiv Asociația pastel.

Kaufland România, partener principal, a acoperit integral toate costurile logistice:  transport, cazare, mese, activități.

„Copiii care au văzut marea pentru prima dată prin proiectul ‘Mare de bine 3.0’ ne-au reamintit de ce facem ceea ce facem. Fiecare zâmbet, fiecare pas pe nisip, fiecare întrebare curioasă ne confirmă că investiția în educație și incluziune nu este doar necesară, ci esențială. La Kaufland, ne dorim să fim mai mult decât un partener financiar, vrem să fim parte din povești care dau sens și viitor. Pentru noi, acest proiect arată o dată în plus că ‘Implicarea face diferența!’, mai ales atunci când este ghidată de empatie, respect și colaborare. ” – susține Katharina Scheidereiter, CSR Managaer Kaufland România. 

„Pentru mulți dintre acești copii, marea părea ceva imposibil. Acum, s-au întors acasă cu ochii plini de bucurie. A fost mai mult decât o excursie, a fost un moment care le poate rescrie încrederea în propriul drum. Iar pentru noi, cei care îi ghidăm, la Centrul de zi, a fost o lecție despre speranță” completează Valentina Dobrescu, educator la Centrul de zi Amara

Despre Asociația pastel

Cu peste 40 de proiecte la activ în 4 ani de activitate, toate dedicate cu suflet celor peste 15,000 de beneficiari direcți, Asociația pastel face bine. Scopul nostru este să construim o societate unde binele este făcut cu recurență, lună de lună, sub misiunea #NicioLunăFărăOfaptăBună.

Nevoile sunt multiple în România și, din acest motiv, ne îndreptăm atenția atât către copii din medii defavorizate, cât și către vârstnici, copii cu cerințe educaționale speciale, către mediu, către proiecte sociale. Fiecare lună calendaristică este dedicată unui proiect, iar suplimentar, alături de partenerii noștri desfășurăm și proiecte de CSR dedicate.

Mai multe detalii despre proiectele noastre aici: https://asociatiapastel.ro/. Suntem prezenți și pe Social Media: LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok.

Asociația pastel continuă viziunea agenției de comunicare pastel, care în 2018 a lansat un program de comunicare internă prin care întreaga echipa și-a asumat că nu va trece o lună fără să facă o faptă bună.

Pentru mai multe informații despre Asociația pastel, puteți scrie către:

Andreea Oprea, Director Executiv Asociația pastel

e-mail: andreea.oprea@asociatiapastel.ro;

telefon: 0742.160.284

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 191 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.

No Comments

Add your comment